Jag ska vinna till slut.

Jag har köpt världens coolaste shorts. Tyvärr har jag glömt kamerasladden hos mamma, så bild kanske dyker upp nångång efter midsommar =p

Jag och Felicia åkte in till stan för att köpa lite saker och det började med att en otrevlig jävla gubbe stog bakom oss i bankomatkön. Bara för att han inte kan planera. Mongo. Men det hindrade inte mig och Felicia från att ha roligt iallafall! :) Vi avslutade dagen med att åka till Hammarby Sjöstad och hälsa på Elin och hennes bror på hans café. Vi fick gratis glass. Jag kommer nog och hälsar på imorgon med ;D höhö. Nej det gör jag inte, för imorgon ska jag till Skansen (: Så idag blir det skriva skriva skriva på uppsatsen till Raoul Wallenberg. Faktiskt så är det ganska kul att skriva, jag skriver ju om nåt som intresserar mig, så det här blir nog bra hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback