"Men.. Vart växer köttfärsen då?"

Blogga ska jag väl göra också, jag har ju trots allt kommit hem igen. Känns som jag har varit borta i flera veckor, trots att det bara är drygt fem dagar.. Har haft det oerhört bra, har bara slappat och haft det skönt :)

Det började på Johannas land där jag bodde tillsammans med hennes familj plus lite annat folk från torsdag till söndag. Vi firade midsommar, åt god mat, badade, spelade pingis, basket, kubb och fotboll, cyklade på för små cyklar och plockade smultron :) Jag fick spö i pingis sex gånger av sju av Johannas lillebror som är 13, det var väl sådär lagom kul.. Får väl skylla på att han har generna.. På söndagen dumpades jag i Vagnhärad och där blev jag upphämtad av pappa och Kerstin. Vi åkte hem till Kerstin utanför Nyköping och grillade. Igår åkte vi till Femöre och badade i havet. Eller, det gjorde vi inte alls det. Pappa badade, jag hade ingen lust, det blåste för mycket. Idag jobbade pappa, så jag och Kerstin var barnvakt åt två små knottar. Världens sötaste ungar, Greta ett år och Nora två och ett halvt. Greta var glad hela tiden och Nora pratade konstant och älskade muffins. Sen åkte jag med dem och deras pappa upp till Stockholm.

En trevlig midsommarhelg som avslutades med en hel del sol, så nu har jag äntligen fått en behaglig bränna också (: Imorgon är det färg-letning som gäller! Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback