Så nära.

You had to have it all
Well have you had enough?
You greedy little bastard
You will get what you deserve
When all is said and done
I will be the one
To leave you in your misery
And hate what you've become


Inatt kom alla frågor. Inatt kom ilskan över vad du tänkte göra. Jag har fortfarande inte förstått, för jag har inte sagt nåt till dig, jag har inte frågat varför. Jag har inte vågat. Men jag ska göra det, jag vill veta. Jag vet att du tror att jag inte tänker på det, att jag inte brydde mig och att jag aldrig reflekterat över det. Du ska bara veta hur mycket jag har försökt förstå... Du ska bara veta hur mycket jag önskat att jag brytt mig lite mer och gjort lite mer för dig. Men en dag när jag tagit mod till mig ska du och jag reda ut det här och jag ska få svar på alla mina frågor. Fram till dess får jag spekulera i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback