Swallow me.

Vem har gett mig ett blåmärke på knät? Jag tycker det är obehagligt när jag har blåmärken som jag inte vet var de kommer ifrån.. Kan dock ha varit från tjejen som tacklade mig igår, men jag minns inte att jag fick ont :o

Sitter och letar desperat efter någon som kan rätta min spanska.. Ska ha redovisning imorgon och jag har varit jätteduktig och skrivit en, för mig, jättelång text. Men det är tusen fel i den, det vet jag, och därför stör jag mig på att ingen av mina spansk-kunniga kompisar är inne på msn.. Marcela skulle jag behöva nu!

Dagen har varit ganska onödig.. Bara betygssamtal på gympan, sen slutseminarie på psykologin som väl gick sådär tycker jag, men Mats tyckte det gick bra för oss alla. Sen ägnade jag och Fesse alla lediga minuter till att planera klart våran engelskalektion som vi höll på eftermiddagen. Det var lite kul, men lite trist att de roligaste orden till pictionary inte blev tagna =/ På matten lämnade jag tillbaka min bok, sen åkte jag hem och sov. Det behövde jag. Vem gissar på att morgondagen blir ungefär lika onödig?

Kommentarer
Postat av: FESSE

hur nödvändiga brukar tisdagar vara i vanliga fall då?

2007-06-11 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback