"Åh då kan vi göra äppeljuice!"

Åh jag hittade bästa skivan nyss :) En egenbränd skiva med bara kärlekslåtar. Meow, jag tror jag är vår-kär. Jag håller fortfarande fast vid det Hanna sa förra våren; det är som att vara kär, fast man inte vet vem man är kär i. Så kommer man på att det är vår!

Snacka om surt att behöva vara inne en hel dag när vädret är såhär.. Fast det var nog tur att vi inte visste hur varmt det var medan vi var i skolan; i femton grader och sol sitter man bara inte inomhus! Imorgon ska det iallafall fikas utomhus med min kära mamma, men jag lovar att det kommer vara molnigt =/ Men hoppas kan man ju alltid. På att det blir sol alltså :) Åh jag är så glad över att våren är här. Det finns verkligen inga ord som kan beskriva hur oerhört mycket jag älskar den här årstiden och vad som kommer..

Och nej, jag och Felicia har inte träffats sen i fredags. Det märktes nog rätt väl i matsalen. Möh, vi är som två små barn.. Fast det är roligt tycker jag, äntligen någon som är som jag :D Och vi dansade magdans på gympan imorse! Hahahaha, herregud säger jag bara. Elin hade iallafall väldigt kul åt mig. Tydligen var jag inge bra på det där.. Camelwalk var fett coolt, jag fick Elin att nästan ligga på golvet av skratt när jag föreslog att hon skulle gå så till bussen :D Eller ännu bättre; springa så. Nej hua. Ganska soft dag, den har gått fort, trots att jag och Elin inte fick spela pingis. Jävla ettor som snor bollarna!

Kommentarer
Postat av: Ina

jag har hört att det ska vara fint hela veckan :D så ni hinner nog fika i solen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback