Believe in yourself.

Ibland är det faktiskt bra att ha andra människor i sitt liv. Till exempel min mamma som hjälpte mig och gav mig lite idéer till psykologin nyss. På telefon. Jag hatar att prata i telefon med henne, men nu gick det faktiskt bra :o Jag var glad när jag kom hem från träningen, var arg när jag skulle sätta igång med psykologin och blev glad igen när jag hade pratat med mamma. Hej berg och dalbana?  Hon gav mig lite hopp iallafall, det ska nog lösa sig.

Trodde träningen skulle gå åt helvete också, det skulle liksom inte ha förvånat mig ett dugg. Det hade varit exakt vad jag inte behövde, en dålig träning. Men den gick faktiskt bra! Nog mycket tack vare Jesper som började med att säga positiva saker och få mig att tro på mig själv. Sen gjorde vi lite alla möjliga konstiga saker, typ som att stå några meter i mål och skjuta över. Haha, när han hade sagt det sköt jag först - i ribban. Sen sköt han - i ribban. Yes, över var det =p Och mina vader mår inte så bra längre.. Vem röstar för tåhävningar imorgon på gympan? :D

Vi fick dagens historialektion av Ubbe också. Han berättade om hur många tv-program det fanns när han var liten :D Haha, vad fan hette det nu då? Andy pandy! Det var tecknat, Ubbes favoritprogram alla kategorier skulle jag gissa ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback