Burkina Faso.

Först vill jag bara klargöra en sak. Felicia är inte konstig, jag är jultomten och Daniel är påskharen. Nu vet alla.

Söndagar är frustrerande. Först gör man inget vettigt, sen klockan två - tre inser man att man kanske borde göra något av dagen. Då orkar man inte, och hinner inte heller, eftersom jag måste gå till träningen klockan fem. Och Felicia är arg på mig för att jag ska träna. Annars hade jag följt med henne och Anna in till stan och ätit glass. Fast det är söndag. Då ska ju jag vara nyttig. Synd Felicia. Ännu en anledning till att inte följa med ^^

Jag har iallafall lärt mig alla 54 länder i Afrika! Det är kul att lära sig sånt tycker jag. Och jag vet att jag är konstig som har lärt mig alla. Men jag har iallafall gjort det och tänker ha alla rätt. Och så tänker jag förhöra min bror imorgon. Jag borde bara göra engelskan också. Men jag har ingen lust och funderar på att göra den efter träningen.. Risken då är bara att jag är på dåligt humör och inte kommer kunna göra den. Men det är en risk jag får ta, för jag orkar faktiskt inte nu ^^ Och om det inte märks så skriver jag här bara för jag inte har nåt att göra. Jag väntar ut tiden helt enkelt. Och är rädd för vecka 13. Igår kväll kom jag på två saker till som är till den veckan.. Jag kommer avlida =/ Det är matteprov, spanskaprov, redovisning i etik och livsfrågor på minst en halvtimme, redovisning i historia, en bok utläst i svenskan + redovisning + fem lässtopp i den. På en och samma vecka.. Det är mer än vi haft hittils i år sammanlagt. Jag hatar att min skola inte kan planera.

Kommentarer
Postat av: Fesse!

MEn vaå, man var ju inte tvungen att äta glass, anna tog en korv istället :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback