Det är en svår balansgång.

Jag ville inte veta.. Jag ville inte veta det där. För jag vill inte tänka på det, jag vill inte tänka på hur du var förut. Innan jag kom och förstörde ditt liv. Jag vill inte tänka på hur mycket bättre det där var. Jag önskar att det var jag. Vad i helvete är det med mig? ..Och varför bryr du dig inte om mig längre..?

Jag och Elin är spec-barn. Vi träffade studievägledaren klockan kvart över åtta imorse, trots att han bara pratar med treor. Vi skulle träffas en gång till, tillsammans med biträdande rektorn, och göra upp ett studieschema. Fast det blev inte så, för han ringde till skolverket och det verkar som det mesta har ordnat sig. Och jag ska inte säga vad Elin satt och tänkte på när vi pratade med honom :D Det plus din kommentar slog nästan allt =p

Vill även tipsa om en underhållande sida!
www.foundmagazine.com Det är lappar som folk hittat ute, vissa är helt roliga ^^,



Lars Winnerbäck - En svår och jobbig grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback