Ett positiv inlägg. Typ?

På begär från Anna.

Eftersom jag klagade på Inas negativa lista i hennes blogg tyckte Anna att jag skulle göra en positiv lista. Here it is!

Det är torsdag. Imorgon är det alltså fredag, och då är det helg och bara en vecka kvar innan lovet.
Jag har lyckas fortfarande med min målsättning.
Det är vår, det går mot ljusare tider och det blir varmare och varmare.
Jag har sovmorgon imorgon!
Jag är oerhört stolt över vilken stark människa min pappa är.
Snart är det sommar.
Jag har fått äta middag idag också. Det är det inte alla som får..
Min familj är vid liv och friska. (iallafall levande..)
Det är minst sju månader kvar innan det blir höst och vinter och elände igen.
Jag lyssnar på bra musik.
Lasse Lindh ska spela på Debaser om exakt en månad. Och han bor vid Odenplan.
kent släpper ett nytt album i höst.
Det är bara 18 dagar kvar till premiären.
Träningen igår var den roligaste på väldigt länge.


Nu orkar jag inte vara kreativ längre =p Hoppas du är nöjd nu Anna :o :D

(Jag och Johanna ska vara udda imorgon. Det ska bli spännande.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är jättenöjd :)
Bor Lasse Lindh vid Odenplan?? :O där ser man :p

2007-03-22 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback