I'm crazy like a fool. How 'bout Daddy cool?

Ja, det fattades väl bara det här.. Jag håller på att bli sjuk! Yes! Precis vad jag behövde. Lyckades iallafall läsa ut svenskaboken innan jag däckade, men jag har kvar att skriva alla lässtopp.. Tur att det inte är nåt seriöst jag ska göra, har ingen ork i kroppen alls. Möh.

Idag har varit en rätt slapp dag, om man ser till skoldagen. Hade bara en lektion, och den var eget arbete, så jag och Elin skrev lite på vårat Etik och livsfrågorarbete. Sen åt vi lunch, sen frös jag så jag skakade, så det blev inget sitta på berget och läsa för mig, jag åkte hem istället. Sällskapade med Oliver, och vi diskuterade hur det var när man var liten när man alltid fick sitta vid barnbordet med en sketen tallrik med mat på, medan de vuxna hade hur mycket mat som helst. Han brevid Oliver var väldigt road av våran diskussion, han satt och skrattade =p

Nu ska jag äta ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback