I'm waiting.

Yes! Våren och värmen har kommit! Jag har fått använda mina nya solbrillor, jag har varit cool och jag har spelat fotboll. Perfekt fotbollsväder var det :) Gick faktiskt hem i shorts. Alltså, jag gick inte hela vägen hem, men från kansliet =p Lite långt att gå från Vaxholm, så skulle jag nog inte vara hemma än tror jag.. Matchen gick väl sådär, vi förlorade med 1-0 och målet var min misslyckade insparks fel. Möh. Men jag gjorde iallafall en enhandsräddning. Med höger! Inte varje dag det händer ^^

Och jag som trodde att alla skulle komma försent för att de glömt att ställa om till sommartid. Icke :) Bara Julia, men det var inte därför. Hon hade glömt bort att det var match överhuvudtaget :D Och det var inte nån som var förvånad egentligen.. Vart är hennes snowboard?

M - Vart är Jenny?
Jeppe - Hon ligger i bilen och sover..
M - Åh, då vill jag gå och ligga med henne!

Och så undrar hon varför vi skrattar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback