Jag förlorade.

Den här dagen har sugit. Som fan. Och jag tycker inte om att mamma är ledig imorgon, jag som tänkt stanna i sängen.. Får se hur det blir med det.

Sitter här med engelskan framför mig. Måste läsa den, förstå och svara på frågor. Med ingen ork i kroppen alls. Om jag hade kunnat hade jag lagt mig i min säng nu och somnat.. Men jag har väntat på det här, jag visste att det skulle komma, jag visste att jag skulle hamna här. Det handlar inte om någon annan än mig själv, det sitter i mitt huvud och jag kan inte göra något åt det. Det bara är där. Och jag hatar det.

Okej, djupa andetag och engelska nu. Du klarar det.

Kommentarer
Postat av: Ina

ja, du klarar det. kliché kanske, men du klarar allt du verkligen vill..

även om engelskaläxa kanske inte är det du vill mest av allt? ;)

Du är ganska så bäst (h)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback