Jag och Felicia är riktiga människokännare.

Åh man blir så glad när det är vår och sol och varmt ute! Det verkligen känns i hela kroppen och man fylls av något slags lugn. Mitt i all stress går jag runt och känner mig lugn. Hur normalt är det på en skala? Det känns iallafall bra :)

Haha, vi var på universitetet idag. Det var ganska spännande och jag tänker inte ens försöka mig på att förklara allt vi skrattade åt :D För tro mig, det finns mycket (och många) att skratta åt där. Nästan så jag ska börja där bara för att få ha lite kul. Eller nåt =p Men jag kan ju återge alla kommentarer vi skrivit på mitt papper. Det är bra, då kan jag titta tillbaka och minnas :) De kommer i slutet av inlägget, håll till godo ;D

Jag har även lyckats få undan en massa plugg. Eller, såna smågrejor som tar upp tid, eftersom jag glömde psykologihäftet i skolan och inte kan börja med hemtentan ännu. Det blir imorgon, och idag har jag gjort svenskan, religionen och matten. Ska läsa engelskan sen också, och lära mig alla länder i Indien, så kan jag fokusera på psykologin imorgon helt. Det här löser sig, iallafall det som är till nästa vecka. Vecka 13 tänker jag inte tänka på. Inte alls. Daniel berättade även för mig och Felicia idag att han är känd och rik. Och det är tydligen jobbigt. Vi kom senare på varför han var känd och hur han blivit rik. Men det är hemligt :)

Nu följer allt som står på mitt papper. Varning för osammanhängande och observera att inget hör ihop typ.
Han ser ut som en sork!
Han kan inte säga R..
Limno - Nolim? Vad är motsatsen till lim?
Han verkar rätt stolt över allt han varit med om och jobbat med..
Motsatsen till lim är tejp såklart!
LENNART PALMQVIST!!!
Min idol. Lätt.
Erik Stefan Björn <3 Ulla Britt
Dom är uppdelade efter hur roliga de låter!
Tejp är ju en utveckling av lim..
Vem fan vill läsa kulturvetarlinjen nu?!
GUD vad nervös hon är.
Det är ju som att säga att motsatsen till trä är papper?!
Gud vad jobbigt det ska bli och sitta och lyssna på henne en halvtimme..
Nej lim är ju flytande, tejp är plast och o-flytande!
Okej. Motsatsen till smör är mjölk!
Han skulle prata om humanoria.
Jävla mupp som bara babblar om sitt eget ämne!
Det var en snubbe i min gamla skola som hette Mohammed Mohammed Ali.
Kinesen ser ganska oberörd ut. Hon är säkert döv.
Tänk om Erik Stefan Björn skulle heta Björn i förnamn..
Hon typ "Vad fan, jag hör inte vad han säger.."
Är det någon som undrar något? - Nä, det brukar det inte vara..

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! jag tycker citaten från lappen sa typ allt! :D

2007-03-13 @ 19:59:29
Postat av: Fesse!

Tyckte att du borde ha skrivit Daniels lapp ocskå :)

Postat av: Ina

hahaha jag var inte ens där, men garvade rakt ut när jag läste citaten ^^

men cissi.. alla länder i indien?

2007-03-13 @ 20:56:12
URL: http://dearstockholm.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hahahaha, Ina, jag har sagt det hela dagen =/ Självklart menar jag ju asien. Men det förstod nog alla ändå^^,

2007-03-13 @ 21:53:04
Postat av: Ina

haha ja, det är bara mina besserwisser-gener som inte kunde låta bli ;)

2007-03-13 @ 23:30:56
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback