Jag såg rädslan i din blick.

Jag tycker det är bra att vi ska formatera om min dator. För då har jag en anledning till att inte plugga; jag rensar i mappar istället. Till exempel har jag hittat en massa bra musik jag inte visste att jag hade :o Eller, jag visste att jag hade den, men jag har aldrig orkat lyssna. Så det blev en massa 'ahaaa, den låten!' -upplevelser. Och så hittade jag bilder och filmer från sommaren 2004. Det känns, och jag minns hur bra allt var då. Speciellt två filmer från dig.. Fan. Jag saknar den tiden.

Och jag är så frustrerad över allt. Det är så mycket jag borde göra och så bra jag borde göra. Jag orkar inte göra nånting. Och jag orkar inte göra det bra heller. Därför struntar jag i det. Men det håller inte i längden, jag vet ju det. Jag hatar det här. Möh.


Men jag är den enda du har
Dina vänner har glömt dig
Och jag tror du glömt vem du var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback