Jätteviktigt. Jättejätteviktigt.?

Jag måste säga att Babelfish är en jättebra uppfinning! :D Helt plötsligt blev det ju kul att göra mitt spanskaarbete, och fort gick det också. Sen om det inte blir så rätt är en annan sak, för jag tänker låta Marcela få äran att rätta det imorgon på träningen ^^  Haha, undrar vad det beror på att jag alltid bloggar vid den här tiden på tisdagar.. Det är nog för att spanska är så himla tråkigt. Och för att jag faktiskt är klar med arbetet! Yes!

För övrigt blev jag typ jättejätteglad nyss. Var inne på playahead där man kunde vinna biljetter till lite spelningar. Bland annat Lasse Lindh. Först får jag typ panik. Den 22 april ska han spela på Debaser. Den tjugoandra. Jag fyller 18 den tjugosjunde. Besvikelsen var enorm, men så gick jag in på Debasers hemsida, och det visar sig att det är "all ages". Vilket jag hoppas innebär att jag också får komma in :o För jag tänker se honom. Wiiiie :D

Okej, det är tjugo minuter kvar på den här lektionen. Jag har jättetråkigt och snart kommer Felicia och äter lunch med mig :) Det tycker jag är snällt av henne, när hon hade kunnat komma hit om en timme istället, när historian börjar.

Läste på text-tv igår också.. Fan. Jag vet inte vad som händer, jag måste prata med min pappa. Jag måste få veta vad fan som är fel på planen nu. Varför de har flygförbud igen, efter att ha varit uppe och provflugits i helgen.. De från haverikommissionen sa ju på anhörigdagen att inga sprickor eller liknande hade hittats i de två planen som är kvar.. Vad är det för fel? Har vi inte fått nog av oro nu, det har gått mer än fyra månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback