"Vad som helst, bara det påminner om dig!"

Åh jag mår så bra av att umgås med människor jag älskar och är trygg med. Som jag vet att jag kan vara hur konstig som helst med, men ändå vara omtyckt, trots mycket protester mot vad jag gör och många taskiga kommentarer. För jag vet att det är av bara kärlek, för jag vet att det är så vi är; som syskon. Åh du är så bra Therese, mitt dåliga humör blev som bortblåst när jag träffade dig och nu är det borta med vinden och jag är fett pepp på att plugga :) Som vi iofs skulle gjort tillsammans men som det inte alls blev nåt av.. Men vi hade trevligt ändå, som om vi inte skulle haft det liksom?

Tummarna hålls även för Johanna (inte riktigt ännu, men nog så mycket klockan kvart i) som är på sin andra arbetsintervju. Fast egentligen är det ju onödigt att hon går dit, jag vet att hon är bäst ändå. Hon nappade lite på min idé om att skriva en lapp med allt hon är bäst på och lämna till dem (H)

Tänker inte ens nämna nåt om hur dagen var fram till klockan ett.. Hua.. Tur att man har en Oliver som kan muntra upp en och få en att skratta lite iallafall :)


Alla hoppas på sol imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback