Vår <3

Åh bästa dagen. Solsken, värme och glädje. <3

Själva skoldagen var väl inte sådär jätteseriös. Fastnade i historiasalen när de andra gått tillsammans med Felicia, Elin, Elin, Julia och Emma. Daniel berättade bland annat att han är livrädd för sin hantverkare han har hemma :D Iofs var det ganska befogat, och när Julia sa att han ju hade nycklar hem till Daniel gick han.. =p Sen gick jag ut i solen till Ina, Anna och Micke och vi såg dagens underligaste. En sightseenbåt åkte förbi nere i vattnet, och från högtalarna från den hörde man hur någon (guiden) sjöng Helan går.. Ehm? Sen åkte jag in till Slussen med Felicia och mötte mamma och vi strosade runt och solade och fikade och bara hade det skönt.

Återvände till skolan runt fem för att prata lite med lärarna. Och det är nästan lite läskigt hur glad jag blir av mina lärare :) De sa så snälla saker, de lyfte verkligen mitt självförtroende och nu är jag övertygad om att jag både kommer klara matteprovet imorgon och kanske tillochmed kunna genomföra talet till svenskan bra :o Och lätt att jag ska läsa engelska c. Åh min skola är så bra. Och jag blir så glad av solen och värmen och jag har nästan fått en rand under mina armband :)

Back to study. Matte. Jag ska ha VG imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback