'Cause I need it to breathe.

Jag längtar till imorgon. Fint väder, kort skoldag och träning på gräs. Riktigt skönt ska det bli faktiskt och jag tycker om att träningen ligger hyfsat tidigt, halv sju, då är det fortfarande ljust när träningen slutar och senare i sommar kommer det vara varmt då också :D Skönt :)

Jag har inget att skriva egentligen, jag ville bara fördriva lite tid.. Nu är det hockey på tv tror jag och den ska jag titta på. Sen senare ikväll blir det CL. Sportnörd? Nejdå, inte alls :)

Kommentarer
Postat av: fesse

SVAR PÅ DIG FRÅGA TACK!

nu har du ingen återvändo!

2007-05-02 @ 21:02:34
Postat av: fesse

SVAR PÅ DIG FRÅGA TACK!

nu har du ingen återvändo!

2007-05-02 @ 21:02:34
Postat av: Ina

Ja!! NU är det dags Cissi!

2007-05-02 @ 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback