:)

Jag vet att jag har sagt det förut, men idag var verkligen värst.. Den seriöst mest onödiga spanskalektionen.. jag orkar inte ens gå in på varför, det bara var så. Punkt slut. Jag gick därifrån när det var 45 minuter kvar.

Sen åt jag lunch med Felicia och Oliver, vi försökte oss på att förstå en beskrivning på hur man viker papper så de blir en enhörning.. Det gick inte så bra, så vi gav upp. Jag var iallafall bäst. Sen höll jag och Elin en gympalektion för ettorna. Det var fett kul! Iofs var de inte så många som vi väntat oss, men ändå. Enligt Monica gick det bra iallafall, och ett mvg är väl bevis nog? Inte för att hon är hård med betyg, men ändå :)

Jag har inte gjort så mycket mer vettigt, sovit på soffan en timme och handlat mjölk och lyssnat på musik och pratat med Ina i telefon. Men jag har iallafall lyckats fördriva tiden, och nu är det bara en halvtimme kvar till träning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback