För höga krav.

Fan fan fan fan fan. Den här dagen har varit jättebra, fram till svenskan. Ååååh jag vill bara sparka på något, varje gång jag tänker på det känner jag för att slå knytnäven i väggen eller nåt. Är så jävla besviken på mig själv. Fan. Både för att jag inte gjorde bättre ifrån mig, men även för att jag har så jävla höga krav på mig själv. Och lite på Daniel. För jag sa att jag inte ville veta vad jag hade fått på talet, för jag visste att jag ändå bara skulle bli ännu mer besviken. Ändå visar han det för mig. Jävligt onödigt. Men jag vet att han tycker att jag borde vara nöjd, men jag kan inte vara det. Det går inte. Och nationella kan både höja och sänka betyget. Sänka. Fan.

Berättar om det roliga som hänt idag någon annan gång, när jag är på bättre humör. Allt känns bara jävligt mörkt just nu, matten kommer jag aldrig klara imorgon. Det finns inte en chans, ingenstans. Trots att jag har pluggat så förstår jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback