Go go go.

Oj oj oj vad jag har saknat skolan! Att jag har klarat mig är nästan ett mysterium :o Och jag tror inte alls att det märktes att jag och Felicia inte träffats på en vecka.. I matsalen slogs vi med stolar typ, vi knuffade och petade på varandra och bara jävlades :) Sen på engelskan skrattade vi så vi grät. Det var roligt. (Öh, konstigt vore väl annars.. Ofta man skrattar så man gråter, och så kommer man på efteråt att man hade tråkigt?) Vi planerade våran engelskalektion som vi ska hålla :D Hahah, den kommer bli så jävla rolig! Iofs måste jag vara lite seriös och prata bra och mycket engelska för att kanske höja mitt betyg, men ändå. Det kommer bli fett kul :)

Så mycket mer har inte hänt idag. Eller, matten var helt onödig, man är inte alls motiverad när man vet att det är det sista man gör och man inte kommer ha prov på det. Varför lära sig? Ingen mer matte sen! :D Så jääävla skönt :) Sen hade jag en privatlektion med Max. Haha, han ritade på tavlan och allt. Det var snällt av honom att ta sig tid tycker jag (: Inte för att jag förstår så mycket mer vad jag ska göra, men ändå.. Det löser sig nog. Har även bytt individuella val. Haha, heja mig! Historia hemtentan är inlämnad, likaså psykologin. Det känns skönt. Nu kan jag börja med religionen. Kanske =p

Det känns som jag bara pratar plugg. Men det är ju vad mitt liv består av för tillfället. Men ikväll är det derby, och jag är inte där =/ Känns lite fel, men that's life. Får titta på tv istället. Så kan jag se tifot, det är väl det enda positiva med att se på tv ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Hello Cesse, do you want some meat ball?
- No,i want fish balls instead!

2007-05-28 @ 22:58:10
Postat av: Anonym

Hahahahaha :D

2007-05-29 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback