Jag orkar inte bli besviken.

Usch, jag hatar att gå och lägga sig på kvällen och veta att när jag vaknar imorgon väntar många timmars plugg.. Sen är det ännu värre att vakna kvart över tio och veta att man faktiskt har vaknat, den här morgonen med, och borde gå upp och vara duktig. Hur långt jag har kommit? Jag har ätit frukost iallafall. Och läst i Raoul Wallenberg-boken. Jag hann typ 50 sidor på en kvart :D Den är helt mysko skriven, kommatecknena sitter på helt konstiga ställen och meningsuppbyggnaden är inte den bästa.. Det ska nog gå bra.

Okej, dagens planer är ganska många och jag måste jobba ganska hårt för att kunna leva upp till dem. Till att börja med ska jag klä på mig och sånt där och sen ska jag bli klar med engelskan har jag tänkt.. Jag hoppas verkligen jag kan ta mig själv i kragen och bli det för jag hann skriva en sida igår på en timme. fort går det. Det kommer ta evigheter det här ^^ Sen ska jag försöka klämma in en promenad också innan klockan sex, för då ska jag gå och handla mat och sen bege mig ut till Älvsjö, där det är grillning på schemat :) Har även tagit reda på att kent har sin studio i Älvsjö/Örby.. Jag vill råka stöta på nån av dem, det vore så jävla coolt :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan smyga förbi dära (:

2007-05-18 @ 13:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback