Leta efter en bulle!

Yes, jag är så jävla duktig. Är nästan klar med religionen känns det som. Bara lite små skitsaker kvar att lägga till, och så ska jag få svar från mammas jobbarkompis som har konverterat till islam. Jag kommer hinna. Jag klarade det. Yes :)

Lyssnar på en av världens coolaste låtar och tänker tillbaka på nian när jag och Patrik kunde sjunga den här hela dagar och folk blev såå irriterade :D
Tänk om jag skulle.. hitta en bulle
Vad skulle jag göra? - Lägga den i mitt öra.
Sen så skulle jag sitta för mig själv och fundera över mitt liv.
Högt upp på en kulle - om jag hitta en bulle
Men om jag hitta nåt annat - kanske en bil som har stannat
Vart skulle jag köra? - Kanske in i ditt öra
Sen så skulle jag åka med den, och tuta och brumma med den.

Svensk Pop äger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

applådera till cesse, så här långt har jag kommit

Religionskunskap!

/sparris, räkan (you name it)

2007-05-08 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback