Möhö.

Jag känner för att skriva ett udda inlägg. Egentligen är jag inte riktigt på humör för det, för det blev som jag sa till dig Felicia. Jag har gett upp engelskan nu, jag får ta den imorgon ^^,

Jag kanske ska skriva något om hur kul det är att vara barn?
Eller kanske något om hur coolt det måste vara att bli pensionär?
Kanske något om hur olika alla människor är, eller hur lika vi egentligen är?
Eller hur jag tror att det blir när man har dött.
Eller varför jag tror att jag finns.
Kanske om varför jag har så höga krav på mig själv.
Eller om hur mycket vatten jag har druckit idag.

Men jag tänker inte skriva om nåt av det där. Jag tänker beskriva hur det såg ut i mitt gamla hus! Nej, det tänker jag inte förresten.. Ingen kommer tycka det är intressant. Jag vill skriva nåt intressant. Men eftersom varken jag, Fredrik eller Ina kommer på något intressant som jag kan skriva om, blir det inte mer än såhär :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det var ett jättespännande inlägg :)

2007-05-28 @ 07:27:49
Postat av: Ina

jag tycker det var väldigt underhållande :)

2007-05-28 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback