One night to be confused.

Igår var en ansträngande dag. Jag var inne i stan ett par timmar för att försöka hitta en födelsedagspresent till min käre bror som jag hade råd med.. Allt han önskar sig går inte riktigt ihop med min ekonomi. Men det blev iallafall en Daniel-inspirerad present, två böcker med Suicide Bunneys. Att ens lärare ska påverka en så mycket, det är illa^^ Men jag hoppas han blir glad för dem iallafall. Annars tar jag tillbaka böckerna!

Sen var det bara att åka hem, titta på fotboll där AIK vann mot BP vilket förstås var väntat med inte säkert. Man vet aldrig med AIK.. Jag fick se Tamandi vara sig själv som han var för ett - två år sen! Han gjorde världens konstigaste fint och blev av med bollen. Han är för underlig den där killen. Och Wilton gjorde coolaste målet. Yes.

Efter middagen bar det av ut mot Älta och Elin i tron om att få grilla maschmallows. ICKE! Felicia hade "glömt" att köpa det så det blev inget av det.. Istället fick vi nöja oss med bilar, polkagrisar, kakor och glass.. Det räckte väl ganska bra det med iofs. Vi började titta på The pick of destiny men gav upp efter en halvtimme.. Den var inte riktigt lika bra som vi hade förväntat oss. Vi tittade på schlager istället. Vi kunde inte låta bli. Jag hejade på Frankrike eller Ukraina. Bleh.

Jag är fortfarande orolig över dig.. Mina tankar kretsar fortfarande kring dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skyll allt på mig, gör det ni bara

2007-05-13 @ 18:41:28
Postat av: Anonym

klart som korvspad att det var ditt fel!

2007-05-15 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback