People hearing without listening.

Fan. Jag är dum som lyssnar på sån här musik nu, men det bara blir så liksom.. Det är inget jag kan hjälpa. Trots att jag vet redan innan jag sätter på låten att jag kommer tänka och sakna allt som varit nåt så förjävligt. Visst, jag trivs med det som är nu också. Men det är inte samma. Det går inte att jämföra. Om jag kunde få kombinera det bra från då, med det bra från nu skulle jag vara världens lyckligaste. Nu har jag ju tyvärr inte uppfunnit någon sån maskin som kan fixa sånt ännu, därför sitter jag här och tänker och saknar ikväll.. Blä.

Kommentarer
Postat av: fesse

man måste få tillåta sig själv att sakna ibland, att kunan få gråta ut, för känslorna känns ofta lättare när man har accepterat dom!

2007-05-03 @ 07:23:13
Postat av: Beyonce

Även om musiken kan göra en ledsen så känns det bra att lyssna på den, jag gör likadant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback