Tiden går, månad, år.

Jag älskar kent. Jag vill vara som dom. Sådär stencoola och tuffa som bara dom kan. För det är bara dom som kan ge så klockrena svar på helt fullt seriöst ställda frågor. Det är bara dom som kan svara saker som får en att skratta rakt ut för att det är så jävla korkat. Åh vad jag älskar det där bandet och åh vad jag längtar till i höst.

Det finns andra anledningar till varför jag längtar till i höst. Det börjar på L och slutar på ars Winnerbäck. Inte nog med att skivan släpps den 26e september, exakt en månad senare är det turnépremiär i Göteborg. Den 21a november spelar han i Stockholm och jag tänker definitivt se honom. Ensam eller med någon annan bryr jag mig inte ett jävla dugg om. Jag ska se honom. Flera gånger. Jag tänker se honom någon annanstans också, antingen i Göteborg på premiären eller något närmare, typ Uppsala eller Örebro. Eller varför inte avslutet i Linköping? Det lär vara häftigt. Det här är första gången i hela mitt liv jag längtar till hösten och det känns jättekonstigt..

Det kanske tillochmed finns någon som är på att åka på Lasse-turné och se honom på en massa ställen i Sverige? :o Helst någon med körkort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback