Till Julia.

Julia är dum. Hon låter mig inte lyssna på Scissors sisters - I don't feel like dancin'. Hon lyssnar på Michael Jackson istället. Liksom, vem är coolast? Precis, jag vann Julia! För övrigt förstår jag ingenting vad jag ska göra med min engelskabok som nu är utläst.. Allt jag har är ett häfte som det står DEADLINE MAY 24 på och inget förstånd så det går inte så bra. Det blir alltid såhär när jag är stressad, hjärnan blir liksom blockerad från resten av kroppen och det jag tänker kan inte komma ut i ord. Eller nåt.

Jag ska snart träna, jag orkade inte åka hem och vara hemma i typ en timme så jag har suttit i skolan sen vi slutade vid tre.. Måste ju passa på att vara här, det är ju sista gången på jättelänge jag får vara här, måste njuta lite ;D Kanske ska utmana någon i pingis också.. Fast ingen vågar nog möta mig, jag är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback