Tysta hjärtan.

Jag vill bara sova sova sova sova. Min kropp protesterar med allt den har, men jag måste sitta upp, jag måste äta mat och jag måste framförallt spela match. Förhoppningsvis går det trötta över när jag träffar laget, men ändå. Det känns motigt att behöva åka dit. Ändå har jag sovit en hel del idag.. Slocknade på historian när vi kollade på film, och jag somnade verkligen men väcktes av Ässe som ville leka. Haha. Sen halvsov jag på håltimmen också.

Men trots att jag varit så trött och haft så jävla ont i magen har det varit en bra dag! Om man bortser från den bula jag kommer få i höger tinning.. Hahaha, så jävla klantigt. Jag skulle gå ut ur friendsrummet, öppnar dörren, är påväg ut men så studsar den på min fot så den stängs igen och där har jag mitt huvud =/ Aj. Jag och Felicia planerade våran engelskalektion och den kommer bli så jävla rolig :D Jag kommer nog dö av garv. Nästan iallafall :) Anna var konstig idag också. Hon hade fått för sig att det fanns en Micke i våran klass. Höhö, det var kul att lura henne :D Vi borde göra så flera gånger, fast i flera dagar.

Okej, match om två och en halv timme. Ladda ladda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback