You are my light.

Hum, jag tror jag är nervös.. Ubbe halvt skämtade, halvt var allvarlig om att jag skulle spela mittback idag. Jag har ingen aning om ifall han var seriös eller inte, det kan man nästan aldrig vara när han säger något. För idag är det nästan så att jag känner för att stå i mål, eftersom vi möter Vaxholm och de var jämnbra med oss. Fast å andra sidan skulle det vara kul att spela ute också, vi har så snygga matchställ :D Öhm..

Och snacka om att jag är en snäll kompis! :o Johanna ringde igår och hade problem och självklart fixade jag det hela. Tog emot sisådär 15 låtar på msn medan hon tittade på film och brände en skiva som hon kommer förbi och hämtar senare idag :) Och så lånar jag ju ut både mitt och Thereses årskort till Patrik idag också, eftersom varken hon eller jag kan gå på matchen. Det är också lite snällt av mig, plus att jag faktiskt prioriterar mitt eget lag före AIK. Och då ska fanimig både vi och AIK vinna idag, annars blir jag väldigt besviken..

Nu ska jag ta en lapp ur den guldiga asken så jag kan vara bäst på matchen :)

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken är den bästa TV-serien?
Du har väl röstat... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback