You can handle it.

Idag har varit en ganska onödig dag. Och jag hade fått sluta klockan tolv om vi inte haft nationella klockan två. Möh. Istället försökte jag i ungefär 45 minuter få lite plugg gjort i 4.4. Det var inte lätt och sen gav jag upp, letade upp det tomma grupprummet och satte mig och läste min engelskabok som bara blir bättre och bättre. Nationella gick väl sådär, det var hyfsat svårt faktiskt.. Hatar att mitt ordförråd är så jävla kass, om det vore bättre skulle jag lyckas asbra. Vissa frågor var jag helt tvungen att chansa på eftersom jag inte visste vad orden betydde..

Idag har jag blivit ännu mer stressad, speciellt när vi fick en hemtenta i historia som ska vara inne tisdagen efter RW. Men jag har en prioritetsordning nu, trots att jag helst skulle vilja göra allt på en gång.. TIll helgen nu ska jag ha läst klart boken (har 40 sidor kvar) och skrivit recensionen/jämfört med Animal Farm och jag ska även ha kommit en bra jävla bit på psykologiuppsatsen. Den ska helst också vara klar för då har jag hela helgen efter RW att göra historian.. Funkar inte det måste jag be Daniel om att få lämna in den någon dag senare, men jag vill inte göra så.. Sen har vi ju jävla seminarium på psykologin och Monica har fått för sig att jag ska hålla en gympalektion tillsammans med Thanos, Mohammed och Zahra.. Inte för att det är nåt fel på dom men ärligt talat har jag ingen lust med det.. Men jag och Elin ska lösa det där tror jag, vi får göra det imorgon. Sen ovanpå allt det här ska jag hinna läsa en bok om Raoul Wallenberg på 130 sidor innan måndag.. Uppgivet? Nej inte alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback