"You wish you were married!"

Vad dumt det blev.. Nu när jag borde vara trött är jag helt uppe i varv. Det blir lätt så när jag har tränat eller spelat match och det har gått hyfsat bra. Men icke sagt att jag tycker om att spela i regn! Okej om man tränar i regn och är utespelare, men att vara målvakt i en regnig match är ingen höjdare.. Men jag lyckades med ett par riktigt bra räddningar faktiskt :) Inte för att jag kommer ihåg dem, men alla andra sa att jag var bra^^

Och vi spelade ju mot mina gamla lagkompisar nästan, iallafall två av dem, Lisa och Magda. Från när vi spelade i Bromsten tillsammans. Det var tider det, och jag kom på mig själv med att sakna det när jag såg dem. Magdas sjuka skämt och jag och Lisa som var oslagbara tillsammans. Det var verkligen roligt att spela där, jag trivdes verkligen och mja, det vore roligt med en re-union eller nåt. Inte. Men ändå, jag skulle vilja spela/leka fotboll med det gänget igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback