Ett nytt.

Oh herregud. Jag såg en kille idag som var läskigt lik dig.. Han trodde nog jag var kär i honom för jag kunde inte sluta titta :D Men då får han tro det. Däremot trodde jag och Felicia att det vad din borttappade tvillingbror som var ute efter mig och skulle hämnas. Men han gick av i Solna centrum, så det är nog lugnt. Men jag kikar en extra gång under sängen innan jag går och lägger mig. Vill inte råka ut för något obehagligt.

Något har hänt med skolgången. Vi gör ingenting längre! Det känns som det är precis innan sommarlovet och man inte har något vettigt kvar att göra i någon kurs. Jag hade gympa imorse, sen hade jag praktisk marknadsföring i 45 minuter istället för två timmar klockan ett.. Ändå kom jag inte därifrån förrän kvart i tre. Jag, Anna och Ina lekte lite. Jag gjorde till exempel världens fulaste kullerbytta.

Jag måste bara säga att jag är glad över att lärarna på vår skola trivs lika bra som vi, är lika töntiga som vi och framförallt har lika roligt som vi. Jag syftar för tillfället på Max och Nina och Ett nytt. Massa små klisterlappar som de roar sig med att sätta lite överallt på varandras ägodelar. Nina kom idag rullandes med sin stol som var täckt med Ett nytt-lappar. Det var roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback