Fredag!

Tänk vad man kan komma fram till på en filosofilektion. Idag diskuterade vi hur det skulle bli om jag och Felicia bytte hjärna med varandra. Vi kom nog fram till att det skulle bli ganska spännande. Ännu mer ultimat skulle det bli om vi bara bytte den ena hjärnhalvan med varandra, så halva jag var Felicia och vice versa. Fatta vilken ultimat människa :D

Ligger i mammas säng, med hennes dator och studerar pappa när han sätter upp en lampa i vardagsrummet. Han har lagat mat här också, det är nästan så han bor här ^^ Det var lite kul när jag kom hem, så stog maten redan i ugnen, jag kikar in och säger att det ser lite svart ut.. Pappa kommer rusande och tror att maten har bränt vid, men säger sen lugnt: det är ju aborginer! Jag svarar: ja då tänker inte jag äta i alla fall. Jag är inte kannibal liksom :o

Boxningen idag var asrolig btw! Vi fick sparka och slå på varandra, alltså inte på mitsarna. I och för sig tog vi ju inte i allt vi kunde, men ändå. Det var kul :)

Kommentarer
Postat av: felicia

fandå cissi! Du hade visst rätt, och då byter vi hjärnhalvor när vi är 49 år (:

http://detvackraste.blogspot.com/2007/04/idag-ver-ger-anna-oss.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback