Inte vad jag behöver..

Fanfanfanfanfanfanfanfan. Exakt vad jag inte behövde läsa idag. Jag hade inte behövt läsa det någon dag. Åååååååh det är så jobbigt. Allt är jobbigt. Att båda känner samma sak utan att kunna göra något åt det. Att vi aldrig mer kommer ha med varandra att göra. Egentligen borde jag väl vara glad över det, egentligen borde det vara en lättnad, och det är det ibland. Men det är jobbigt också. Speciellt just nu. Men jag försöker tänka på allt jävligt du gjorde, alla gånger du sårade. Men likförbannat så känner vi likadant! AAAAAAH!

(Jag måste göra såhär för att övertyga mig själv om att du tog rätt beslut.)


Passande att jag skrev att du tog rätt beslut under just den här lektionen. Psykosocialt arbete och Mats har precis pratat om offermentalitet och offrets sätt att aldrig ta ansvar. Att det alltid är någon annans fel. Exakt. Det här är ditt fel. Det var ju du som sa upp kontakten, du får skylla dig själv att jag inte finns i ditt liv längre.

Ett jätteelakt inlägg men jag måste. Jag är tvungen för att skydda mig själv mot mina egna tankar. De är inte alltid nyttiga. Speciellt när du kan läsa också. Jag hoppas du har läst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är mitt fel.. men andra kan inte styra över vad du gör.. andra SKALL inte styra över vad du gör.. Du har ett fritt liv.. Och glöm inte.. Alla har dåliga dagar då man säger saker man egentligen inte menar.. Du vet..

2007-11-21 @ 16:17:36
Postat av: Cissi

Okej. Så du menar att jag skulle stannat? Att jag skulle klamrat mig fast IGEN? Det finns stolthet i min kropp också, jag lovar..

2007-11-21 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback