Snart är det slut, då får du börja om igen.

Ibland är det konstigt hur det kan klicka. Hur jag, som i vanliga fall är blyg, kan känna mig trygg med en människa jag aldrig träffat förut. Hur jag kan prata och skämta som om vi känt varandra jättelänge, trots att vi träffades fem minuter tidigare och innan dess inte visste att den andre existerade. Haha, nu låter det som att jag har hittat min själsfrände, men det har jag inte. Jag hittade bara en tjej på kickboxningen som var oerhört trevlig och som jag inte var blyg inför, och jag blev förvånad över mig själv :) Det är allt. Det kändes bra.

Lekte med Johanna igår, vi började med att försöka sätta i hennes piercing. Det gick inte så bra =p Hoppas du lyckades sen idag och att det löste sig! :) Vi hyrde film och köpte godis. Hitta Nemo. Haha, den är fan rolig, länge sen jag såg den.

Jag har övningskört idag. I mammas bil. Alltså växellåda och grejer. Men det gick bra :) Har bestämt mig för att jag ska satsa på körkort till sommaren. Jag har insett fördelarna ^^ Kan tänka mig att det är enklare att få jobb om man har körkort också.

Kommentarer
Postat av: felicia

vad du skrämde mig med det sms:et! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback