We could be the perfect soulmates.

Det är inte varje natt man sover på en extrasäng i sitt eget vardagsrum.. Men det gjorde jag inatt och det var ingen bekväm upplevelse vill jag lova. Hur kan jag låta mina vänner sova i den sängen? Det kommer aldrig mer ske! Den var ruskigt obekväm, men vad gör man inte för sin bror? Han och Karin sov i min säng. De oljar om sitt vardagsrumsgolv hemma, så hela deras lägenhet är uppochner. De hade soffan i sängen och databord i köket och ja, det lät väldigt kaos.. Så de fick sova i min säng, det var okej :)

Annars hade vi ruskigt roligt hos Madde igår. Vi var inte så många, men det var lagom och bra folk där :) Jag och Felicia fick vinna och pajen vi gjorde var väldigt god! Det enda negativa var väl min mage som gjorde läskigt ont och fortfarande gör ont.. Fick även skjuts hem av Niklas vilket var skönt, bekvämt att slippa vänta på bussen när det är kallt ute :)

Måste även nämna att jag nu börjat plugga. Jag har tänkt hela lovet, men först nu, sista dagen, har jag gjort något åt saken. Skrivit ett moraliskt dilemma av tre till fem på filosofin, och det var inte särskilt svårt. Och jag har ända till fredag på mig! Det här kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback