Åh snälla kom närmre.

Låttips: Säkert! - Är du fortfarande arg? (det känns som att den är till dig.. Jag vill spela upp den för dig. Men det går inte.)

Idag har jag tagit upp mitt övningskörande igen! Det var två år sen sist, och det känns som jag är bättre nu, efter första gången redan. I och för sig körde vi bara på parkeringen vid ikea, men ändå. Jag var typ bäst på att parkera! Både framlänges och baklänges. Men Stefan ville tydligen inte gå med på att jag fick övningsköra till farmor imorgon. Undrar varför ^^ Jag är ju bra på att parkera? (:

Har tränat idag med och det gick bättre idag. Framför allt var både jag och Therese på bättre humör, vilket ofta bidrar till hur det går.. Men idag var vi glada :) Så glada att jag inte ens blev arg när Therese ett antal gånger missade mitsarna och sparkade på mig istället.. Jag väntar på dagen jag får en rak höger och en blåtira^^ Sitter och samlar kraft för att duscha. Sen funderar jag på att utmana pappa i kortspel. Måste ju passa på att umgås med honom när jag väl har chansen. Snart finns det här självklara inte kvar längre.. Och snart har han en ring på fingret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback