Allsvenskan.

Allsvenskan är avgjord och Göteborg tog till slut hem det. Grattis säger vi till dem (: Jag är inte ett dugg ledsen, jag är mest glad för att Djurgårn inte klarade det och förlorade mot BP igen. Höhö. Skadeglädje. Men bara i viss mån. Jag tycker däremot oerhört synd om Halmstad som förlorade med 9-0 borta mot Helsingborg.. Vad hände? Blev Helsingborg helt plötsligt världens bästa lag, eller hade Halmstadspelarna glömt att det var en match kvar och gått ut och festat igår? Mycket underligt.. Kul i alla fall att guldet hamnade i Göteborg och det är nästan så jag hade velat vara på matchen. Fatta 41 000 pers på Ullevi. Där kan vi nog snacka stämning. Om det är 41 000 som kan sjunga lika bra som AIKs klack, så borde det typ varit internationell klass på den matchen, i alla fall stämningsmässigt.



(Tänk att en kram när natten nästan gått över till gryning, kan betyda så mycket..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback