Bloggmakeover.

Nu har jag äntligen gjort om. Rejält. Var trött på det gamla väldigt länge, men har inte haft tid/ork att sätta mig och pilla.. Men så inatt började jag så smått, och gjorde klart det imorse. Om jag får vara ärlig är jag sjukt nöjd med resultatet :) Speciellt med bilden uppe till höger, den var jag väldigt arg på ett bra tag.. Känner mig duktig, jag kanske ska börja designa hemsidor. Öh. Nä.

Idag har jag bestämt mig för att inte göra någonting och inte ha dåligt samvete över det. Jag behöver dagar ibland utan sånt, och idag är en sån dag. Hade tänkt att träna imorse, men för mycket hosta inatt och för mycket mensverk imorse gjorde att jag inte var sådär jättepigg på det.. Imorgon dock. Nu ska jag ta tag i det här på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Pronaxen! Det är svaret på allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback