Det är ändå samma sak.

En produktiv tisdag för en gångs skull! Jag och Elin (okej.. Elin enbart egentligen) är så jävla smarta. Både namn och logga är nu klart och det är så jävla coolt. Det lät som att Bernt blev imponerad på riktigt faktiskt :D Frågetecknet kring kalendrarna och våra egna bilder och priser och allt ont-i-magen-framkallande är också till största delen uträtat och jag har pratat med Dalarna två gånger idag. Känner mig så jävla stolt, jag tycker ju verkligen sånt är jätteläskigt. Sen har även jag, Elin, Oliver och Bernt blivit fotade av den mystiske fotografen. Jag tror vi kommer få vara med på mingelbilderna i skolkatalogen faktiskt ;D Vi är coola.

Snart ska jag träna fotboll. Första gången på två veckor och jag har faktiskt saknat det lite. För trots att träningsverken från kickboxningen igår sliter i låren ska det bli riktigt jävla skoj. Får hålla tummarna för att skadan inte går upp. Det vore surt.

En bra dag. Tacka träningen igår kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback