Don't look over your shoulder.

Vissa dagar behövs du mer än andra.. Idag och igår och imorgon och hela veckan och hela året behövs du. Ibland känns det som att jag aldrig kommer klara det här. Det känns ibland som att tiden står stilla, att den inte rört sig sen den där torsdagen i juli. Jag har ju en massa saker att berätta för dig, massa saker jag vill fråga och en himla massa saker att reda ut. Ibland funderar jag på hur det skulle bli om jag mötte dig på stan. Jag vet att den chansen är i princip obefintlig, men jag brukar tänka på sånt som är omöjligt. Jag tror jag bara skulle gå förbi dig.. Men jag saknar dig ju så. Jag undrar hur du mår och vad du gör. Hur det går för dig. Du var min livlina. Nu försöker jag klara mig utan..

Jag är bara tom, jag har ingen lust med något. Jag önskar jag kunde göra allt i hela världen bra, jag önskar att det inte fanns några problem, att alla var friska och att alla var glada. Jag får ont i magen av allt det här, jag kan inte sova om nätterna och ingenting är roligt. Jag måste åka bort..

Kommentarer
Postat av: Felicia

vänta ett tag till, tills du blir starkare, och kan klara av eventuelle motgångar! Du är stark Cissi, titta bara på vad du har varit med om! kanske en dag så går han förbi och ni får upp kontakten igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback