Melt away.

Jag hittade en skiva igårkväll. Eller, faktum är att jag ville lyssna på den, men den låg inte i sitt fodral, så då var jag ju tvungen att leta för att hitta den :) Lisa Miskovskys Fallingwater. Jag tror den är från 2003 eller 2004. När jag låg i min säng och blundade och lyssnade var jag 14 år igen och tillbaka i mitt riktiga rum. Det var med blandade känslor. Det var jobbigt, självklart var det asjobbigt. Men jag trivdes, för det var under en väldigt bra tid i mitt liv. Det har jag insett efteråt. Den skivan representerar ledsna stunder då, men glada stunder nu.

Och den här dagen har varit jobbig. Var hemifrån i tolv timmar.. Men har fått en jävla massa gjort, och det känns som att en sten släppt från hjärtat nu.. Det känns verkligen skönt och jag tror jag ska gå och lägga mig snart, är helt slut i hela kroppen. Måste ju vara pigg till studiestugan imorgon ;D


You say: I love you. I hold my breath and, down by the streetlight, I lie I love you to..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback