Och jag hatar det fortfarande..

Jag är så förbannat trött på att höra "vi hade ett jävligt bra passningsspel och vi försökte till skillnad från de andra spela fotboll". Det spelar ingen roll hur bra passningsspel man har när man inte vinner!! Inse. Jag är så förbannat trött på att höra att jag gjort en bra match efter en förlust. Jag vill inte höra det, jag vill inte. För jag har inte gjort en bra match. Så fort det landar en boll i nätet bakom mig spelar det ingen roll hur många räddningar jag gjort innan. Det är det insläppta målet som räknas och det jag gjorde innan har ingen betydelse. Det är målen som räknas i fotboll, inte hur snygga passningar man gör eller hur bra räddningar man gör. Det lag som har gjort flest mål när domaren blåser i pipan för sista gången vinner. Så enkelt är det.




Ett sketet jävla offsidemål har förstört min kväll och min helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback