Vi glömde våra minnen..

Idag har jag både tvättat fönster och torkat ovanpå skåp. Julstädningen börjar tidigt i år kanske? Men det var ganska kul måste jag erkänna, det är kul att riskera livet för att tvätta fönstrena i köket ^^ För ramlar jag ut är det tre våningar ner och det gör nog hyfsat ont att landa skulle jag tro.. Så jag överlevde idag med =)

Och sen har jag jättetrevliga planer för kvällen! Johan lyckades övertala mig att följa med och spela biljard, och egentligen förstår jag väl inte riktigt varför jag var tveksam till en början.. Jag tänker i alla fall vinna! Bara att hoppas på att alla andra är dåliga, för jag är inte sådär överdrivet bra.


Filmtips:
http://detvackraste.blogspot.com/2007/10/satt-och-lste-min-babybok-nyss-sklart-r.html Oliver är coolast i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback