With arms wide open

Jag som redan innan tyckt att jag och vissa av mina vänner har ett udda förhållande till varandra, fick det ännu mer bekräftat för en stund sen. Jag fick ett sms av Felicia där hon gav mig order om att gå och lägga mig. Klockan kvart över nio. När jag börjar klockan tolv imorgon. Det är hon som borde gå och sova! I och för sig var det inte allt som stod, men jag tyckte det var lite gulligt att hon säger till när jag ska gå och lägga mig, nu när mamma inte är hemma ;) Tur att någon bryr sig..

Parlamentet idag var galet roligt, jag brukar se på det beroende på vilka som är med och idag var det bara folk jag tycker om (eh, jag har i och för sig inte träffat dem, men ja, ni fattar..), med halvt undantag Magnus Betnér. Jag har svårt för honom faktiskt. Men Johan Glans, Henrik Schyffert och Björn Gustavsson är ju helt strålande! :) Kan tipsa om att det i Schyfferts blogg finns en hel del roliga videoklipp med ovan nämnda komiker ^^ Sånt är roligt. Jag ska också bli komiker tror jag. Fatta vad kul man måste ha på jobbet :o Ens jobb är att vara rolig, och ens arbetskamrater har samma uppgift. Det kan inte vara annat än roligt? Jag och Felicia skulle kunna ha ett eget tv-program. Ingen skulle förstå någonting samtidigt som vi skulle tycka allt var självklart och skratta en massor. Vilken succé!

(Jag är trött på min hosta nu. Punkt.)

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha.. jag hade gått och lagt mig när jag skickade det där, väckarklockan stod på 6,25!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback