And I'm bleeding and I'm freezing.

Älvsjömässan idag. Det var roligt, iallafall när Fredrik Härén pratade. Shit alltså, snacka om att vara duktig.. Bland det bästa jag hört, faktiskt i klass med Emil Jensen ;D Bara det att de pratade om liite olika saker.. Men det gav ungefär samma känsla :) Sen åkte jag hem, lyssnade på Christer i p3 en timme, sen slocknade jag och sov i två timmar.. Det var så jävla skönt.

Det finns ganska mycket under en veckas tid nu som jag längtar till. Det känns bra att ha kortsiktiga mål också, det gör vardagen mer uthärdlig än att bara ha ett mål som ligger två månader bort.. Jag längtar till lördag; då ska vi fira Felicia. Måndag; derby och årets kanske viktigaste match. Onsdag; Nytt album från Lars Winnerbäck och sedan skivsignering på Drottninggatan. Vem är på? Fredag; Antagligen bio med Therese och Johanna. Plus en till sak som är hemlig :D



I need you to know that I care, and I miss you.

Kommentarer
Postat av: Malin

Glöm inte att Sanna fyller år på lördag! :O

2007-09-21 @ 08:54:56
Postat av: C

Om hon har bjudit in till nåt så är jag ändå inte bjuden ^^ Det är nog för att jag är mobbad =/

2007-09-21 @ 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback