Can you take it all away?

Det var en bra träning idag. Bra folk där. Det var som förr. Jag trivdes. Ändå var jag så jävla arg när jag gick därifrån att jag ville sparka på något.. Jag förstår inte vad all ilska kommer från. Det var likadant imorse, jag var skitförbannad utan anledning. Det är jobbigt. För jag kan inte göra något åt det. Bara att acceptera och trycka undan.

(Jag skulle kunna skriva nåt om dig, om att du skrev till mig. Men jag tänker inte göra det. För jag vill inte, jag försöker allt jag kan att glömma, men lik förbannat dyker det upp i mina tankar. Hela jävla tiden. Därför tänker jag inte ägna dig tid här också..)

Det är så skönt att vara ensam hemma. Jag kan göra exakt vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Jag bestämmer när jag vill äta, vad jag vill äta och framförallt när jag vill plocka undan efter mig. Träffade grannen förut och vi pratade lite. Jag sa att jag var ensam hemma den här veckan, varpå hon frågade om det skulle bli party. Hon sa att om det blev det lovade hon att inte klaga ^^ Hon är cool. Men jag ska inte ha party. För jag tänker åka till pappa på torsdag. Åh det är så jävla hattigt, jag hinner inte slappna av. Jag bor där i tre dagar, bor här tre dagar, sen ska jag dit igen.. Värdelöst. Jag vill ha ett hem tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill skriva något vettigt till dig, men idag kommer det framinga ord, utan att jag finns här!
/F

2007-09-19 @ 09:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback