Du stack ett hål i min kevlarsjäl.

Jag är på bra humör igen. Iallafall för tillfället. Tack du nyfunna vän, du lyser verkligen upp. Jag har tillochmed gjort engelskaläxan. Det var inte lätt inte, och det tog mig säkert minst en halvtimme att göra tre sidor, men jag klarade det. Jag gav inte upp och jag har lärt mig minst fem nya ord som jag inte kunde innan. Sen om jag har rätt på allt är jag tveksam till, men jag har försökt och gjort mitt bästa! Jag förvånas ibland över hur jag fungerar. Att jag ibland inte nöjer mig med att jag försökt och gjort mitt bästa, men att det ibland räcker. Men jag tror jag har bestämt mig ganska mycket för det i engelskan i år, jag ska göra mitt bästa, mer kan jag inte göra, och låta det gå som det går. Varför jag inte bestämmer mig för det i fler ämnen och framförallt i fler situationer i livet är en annan fråga och den tänker jag inte svara på nu.

Jag får aldrig post. Idag låg det två (två!) kuvert adresserade till mig i brevlådan. Kan de inte sprida ut sig lite iallafall? Så jag får kul två dagar irad? Iofs var det inte så kul, det ena var reklam och det andra började jag gråta av. Men iallafall. Det var ett fint kuvert. Det var i guld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback