Ensam hemma.

Egentligen skulle jag ha haft ungefär en timmes filosofi i skolan vid det här laget. Men jag valde ensamhet här hemma istället. Det känns mycket bättre, det är jag säker på. Ska försöka vara lite effektiv också, kanske börja på engelskan. Det skulle vara skönt att ha den ur vägen. Kanske starta en ny blogg. Jag fick en snilleblixt, antingen var det inatt eller så var det imorse, jag minns inte riktigt. Men jag har inte glömt bort den i alla fall, och vi får se var planerna leder. Jag tror nog att den skulle vara vettigare än den här bloggen. För jag har blivit inspirerad av en hel del andra bloggar, och jag vill också skriva kloka saker. Det gör jag inte här, och det är svårt att bara helt plötsligt byta stil i skrivandet. Det är lättare att skaffa en ny och börja om helt. Utan krav och förväntningar.

Kan även berätta att om någon (eh, vem?) försökt nå mig igår eller idag så har det nog inte gått så bra. Jag har stängt av telefonen för jag orkar bara inte.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ta allt i din egen takt, för du gör nästan alltid vettiga beslut, de senatse besluten har varit gryma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback